Hizmete Değer
Katmak..
Otel ürünleri sektörü günümüzde konaklama hizmetlerinin ayrılmaz bir parçasıdır. Temizlik,
kaliteli yiyecekler ve kaliteli otel ürünleri misafirlerin temel beklentileri
arasında yer almaktadır. Bu durumda hizmete değer katmak, tesis yöneticilerinin
tercih ve becerilerine kalmaktadır.
Konaklama tesisleri tarafından özenle tedarik edilmiş otel
ürünleri misafirlerin kendilerini evlerinde hissetmeleri hususunda önemli rol
oynamaktadır. Özellikle buklet malzemeleri seçimi önem arz etmektedir. Çoğunluğu insan teni ile
temas eden şampuan, duş jeli gibi kimyasal içeriklere sahip bu ürün grubunun
mutlaka yasal mevzuata uygun olarak üretilmiş olması gerekmektedir. Aksi
durumda ortaya çıkabilecek olumsuzlukların tesis yönetiminin sorumluluğunda
olacağı unutulmamalıdır. Ayrıca insan tenine temas eden kaliteli buklet
malzemelerinin müşteri memnuniyetini de direk olarak etkilemesi kaçınılmazdır.
Söz konusu ürün grubunun otel logosu ile baskılı olarak üretilmesi
önemli bir reklam fırsatıdır. Buklet malzemelerinin önemli bir bölümü
misafirler tarafından çıkışta yanlarında götürülmektedir. Söz konusu ürünleri
koleksiyonunu yapan ciddi bir müşteri kitlesi bulunmaktadır. Bazı tesis yöneticileri tarafından tepki ile
karşılanan bu durum aslında bulunmaz bir reklam fırsatıdır. Konuyu bu bağlamda
değerlendiren yöneticiler diğerlerinin aksine misafirlerin buklet malzemelerini
yanlarında götürmeleri konusunda teşvik etmektedir. Müşterinin yanında götürüp
evinin banyosunda adeta süs eşyası olarak sergilediği bu ürün hem kendi
hatırası açısından, hem de evine gelen misafirlerin görmesi açısından güzel bir
reklam faaliyetidir. Yani bu ürün grubu dev reklam bütçeleri yanında komik
sayılabilecek maliyetlerle güzel bir reklam imkanı sunmaktadır.
Otellerde aranan buklet ürünlerinin başında otel terliği
gelmektedir. Sürekli sirkülasyon olan otel odalarının zeminlerine çıplak ayakla
basma düşüncesi insanların büyük bir bölümünü rahatsız etmektedir. Özellikle
duş sonrası zemine ıslak olarak basmak zorunda kalmak hoş bir durum değildir.
Islak ayakla basılan zeminde akabinde oluşacak kirlilik de göz önünde
bulundurulduğunda terlik gerekliliği daha net anlaşılacaktır. . Küçük bir masraf ile sağlanan bu konforun karşılığı misafirler
açısından çok daha büyüktür.
Tela terlik, havlu terlik, kadife terlik gibi
sınıflara ayrılan otel terlikleri; tesis bütçesine bağlı olarak tercih
edilebilmektedir.
Tela terlik sınıfı daha düşük bütçeli tesislere hitap
ederken, havlu terlik grubu orta düzey bütçelere, kadife terlik grubu ise daha
yüksek bütçeli tesislere hitap edebilmektedir. Havlu terlik ve kadife terlik
grupları imal edildikleri hammaddeye göre Pamuk ve polyester terlikler olarak ikiye
ayrılırlar.
Tesislerin terlik seçimi yaparken hem bütçelerini hem de
konaklama gün sayılarını göz önünde bulundurmaları tavsiye edilmektedir.
Böylece misafirlerine mevcut şartlara göre en uygun terliği sunma imkanına
erişebilirler.
Güney Otel ürünleri olarak “ Hizmete Değer Katma” misyonu ile konaklama tesisleri, hastaneler, klinikler, restoranlar ve benzeri tesislerin ekipman ve sarf malzemesi ihtiyaçlarına çözümler sunmaktayız. On iki kategoride yüzlerce ürünü aynı kalite ve hizmet anlayışı ile sunmaktayız. Ürün gruplarını detaylı olarak aşağıdaki listede bulabilirsiniz. Sizleri de hizmete değer katmak üzere Güney Otel Ürünleri’ne bekliyoruz.
Ürün Grupları
Buklet Malzemesi
(otel şampuanı , saç kremi, duş jeli, losyon, otel terliği , kişisel bakım
ürünleri) Dezenfeksiyon Ürünleri
(Antibakteriyel jeller, dezenfektanlar, tek kullanımlık ürünler) Oda içi ekipmanlar (Minibarlar, Kasalar,
Karşılama Setleri,Yatak ve bazalar, Kapı Kilit Sİstemleri, Valizlikler) Tekstil Ürünleri (Havlu, Bornoz , Peştemal,
Çarşaf, Yorgan, Yastık, Alez)
Banyo Ekipmanları ( Ayna, Etajer, Dispenserler, Sabunluk ,
Çöp Kovası, Klozet Fırçası) Kat
Ekipmanları (Housekeeping Ekipmanları, Kat Arabaları) Mutfak-Restaurant
Ekipmanları (Flambe Arabası, Servis Arabası, Çay Semaveri, Buz Makinesi) Sarf Malzemeleri (Konsantre Yüzey , Zemin,
Otomat, Banyo/Tuvalet, kapsulleri, çöp torbası...)
Yorumlar